Масштабні проекти з СКС в відділеннях Альфа-Банку

Проекти з СКС в відділеннях Альфа-БанкуКлієнт

«Альфа-Банк» входить в число найбільших фінансових установ України з міжнародним капіталом. Компанія заснована в 1992-му році, а з 2001-го надає послуги населенню та бізнесу під брендом «Альфа-Банк (Україна)». Банк входить в десятку найбільших фінансових організацій країни за обсягом активів.

Поставлена ​​задача

Починаючи з 2012-го року фахівці «Телекомунікації ХХІ» розробляють і реалізують для «Альфа-Банк» проекти монтажу структурованих кабельних систем. Головна мета – забезпечення комунікацій і безперебійного виконання банківських операцій.

Особливості вирішення задачі

Монтаж СКС проводиться у відділеннях і головних офісах «Альфа-Банк» по всій країні. З огляду на специфіку установи, вкрай важливо забезпечити високу ступінь захисту комерційної інформації і надійність її зберігання.

Встановлені кабельні системи мають на увазі швидке і просте підключення нових пристроїв і користувачів до єдиної системи для забезпечення безперебійної роботи всієї внутрішньої мережі.

Між тисячами клієнтів і співробітників банку регулярно відбувається обмін інформацією, тому дуже важливо було домогтися високої швидкості і стабільності роботи кабельних систем. Обладнання, що використовується компанією «Телекомунікації ХХІ», відповідає найжорсткішим стандартам якості і ефективності.

Результати

  1. Всі відділення «Альфа-Банк» в Україні оснащені кабельними системами, які дозволяють їм бути безперебійно підключеними до єдиної мережі для надання банківських послуг приватним особам та підприємцям.
  2. Професійно змонтовані СКС спростили роботу співробітників банку, підвищили зручність експлуатації оргтехніки, полегшили процедуру додавання нових користувачів.
  3. Після злиття установ «Укрсоцбанк» і «Альфа-Банк» в нових відділеннях були проведені всі необхідні монтажні роботи з урахуванням особливостей приміщень.
  4. Монтаж виконується точно в обумовлені терміни. Це дозволяє банку уникати вимушених тривалих перерв і зберігати довіру своїх клієнтів.
  5. Сучасні технології та технічний арсенал, використовувані фахівцями «Телекомунікації ХХІ», підвищують ефективність роботи Альфа-Банку в Україні, оптимізують робочі процеси, поліпшують комунікацію між співробітниками і клієнтами.
Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!