Автоматизація і облік — системи контролю та управління доступом

Системи контролю та управління доступом - зображенняОднією з найважливіших складових безпеки сучасного бізнесу слід вважати ефективний контроль доступу, що виключає проникнення сторонніх осіб на територію підприємства. Для комплексного вирішення подібних завдань розробляються і активно впроваджуються системи СКУД, основними функціями яких є:

  1. Реалізація встановленого контрольно-пропускного режиму на підприємствах різних форм власності.
  2. Захист території від несанкціонованого проникнення.
  3. Організація безпечних умов роботи персоналу.
  4. Автоматизація підрахунку відпрацьованого часу, контроль за часом приходу/відходу.
  5. Перевірка дотримання режиму праці.

Залучення інтелектуальних СКУД на будь-якому підприємстві або установі не тільки є проявом турботи про безпеку, але і дозволяє оптимізувати витрати по фондах оплати праці. Облік фактично відпрацьованого часу, складання графіків, заповнення табелів відбуваються в автоматизованому режимі, що дає можливість скоротити до раціонального мінімуму число адміністративного персоналу, перерозподілити фінансові резерви найбільш ефективним чином.

СКУД — система контролю і управління доступом, принцип роботи

Принципи функціонування СКУД дуже прості і базуються на використанні електронних ключів — спеціальних карток-ідентифікаторів або брелків, що містять індивідуальні коди доступу. Кожен з ідентифікаторів попередньо реєструється у комп’ютерній базі, отримує персональну картку, в яку заноситься його код, права доступу, а також всі події, пов’язані з його пред’явленням. Щоб потрапити на територію підприємства або ж навпаки, залишити її, співробітник повинен піднести картку-ідентифікатор (брелок) до зчитувального пристрою, яке перевіряє відповідність коду, що зберігається в базі даних, і відсутність встановлених обмежень. Виходячи з результату звірки, система надасть доступ або відмовить в ньому, а також занесе інформацію в картку. Після закінчення певного часу система може підраховувати загальні відпрацьовані години, на основі яких визначається розмір фінансової винагороди, а точна реєстрація приходу і відходу дозволяє робити висновки про відсутність порушень встановленого графіка роботи.

Професійний монтаж СКУД включає підбір і установку комплекту обладнання, що включає ідентифікаційні пристосування (магнітні зчитувачі для карт, сканери відбитків пальців), мікропроцесорний блок для обробки інформації, що надходить і видачі команд, а також прилади контрольно-виконавчі (різного роду турнікети, магнітні засувки, замки електромеханічного типу). Найбільш сучасними є СКУД, що працюють з біометричними даними (контроль за відбитками пальців), а також індукційні зчитувачі даних для обробки безконтактних (чипованних) карт.

Основне призначення СКУД

Головне завдання, що покладається на комплексні СКУД, це автоматизована видача дозволів для входу/виходу співробітників, в’їзду/виїзду автотранспортних засобів з території підприємства. Крім цього, інтелектуальні системи нового покоління мають цілу низку додаткових функціональних можливостей:

  • Завдання індивідуального робочого графіка і повноважень доступу для кожного працівника.
  • Автоматизоване заповнення карток обліку, спрощення процесу оформлення електронних бланків перепусток, внесення нових людей до бази.
  • Реєстрація всіх подій і формування звіту за будь-які проміжки часу.
  • Підрахунок відпрацьованого часу фахівцем і заповнення табелів.
  • Інтеграція з охоронною та пожежною сигналізацією для автоматичного блокування замків і турнікетів по сигналу тривоги або ж навпаки — їх швидке розблокування для забезпечення безперешкодної евакуації людей у ​​разі пожежі або іншого ПП.

Щоб захистити свій бізнес від будь-яких випадковостей і значно підвищити ефективність використання робочого часу, вибирайте інтелектуальну СКУД, принцип роботи якої гарантує найкращі результати при порівняно невеликих витратах на закупівлю та підключення необхідного комплекту обладнання.

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!