Масштабні проекти з СКС в відділеннях Альфа-Банку
Клієнт
«Альфа-Банк» входить в число найбільших фінансових установ України з міжнародним капіталом. Компанія заснована в 1992-му році, а з 2001-го надає послуги населенню та бізнесу під брендом «Альфа-Банк (Україна)». Банк входить в десятку найбільших фінансових організацій країни за обсягом активів.
Поставлена задача
Починаючи з 2012-го року фахівці «Телекомунікації ХХІ» розробляють і реалізують для «Альфа-Банк» проекти монтажу структурованих кабельних систем. Головна мета – забезпечення комунікацій і безперебійного виконання банківських операцій.
Особливості вирішення задачі
Монтаж СКС проводиться у відділеннях і головних офісах «Альфа-Банк» по всій країні. З огляду на специфіку установи, вкрай важливо забезпечити високу ступінь захисту комерційної інформації і надійність її зберігання.
Встановлені кабельні системи мають на увазі швидке і просте підключення нових пристроїв і користувачів до єдиної системи для забезпечення безперебійної роботи всієї внутрішньої мережі.
Між тисячами клієнтів і співробітників банку регулярно відбувається обмін інформацією, тому дуже важливо було домогтися високої швидкості і стабільності роботи кабельних систем. Обладнання, що використовується компанією «Телекомунікації ХХІ», відповідає найжорсткішим стандартам якості і ефективності.
Результати
- Всі відділення «Альфа-Банк» в Україні оснащені кабельними системами, які дозволяють їм бути безперебійно підключеними до єдиної мережі для надання банківських послуг приватним особам та підприємцям.
- Професійно змонтовані СКС спростили роботу співробітників банку, підвищили зручність експлуатації оргтехніки, полегшили процедуру додавання нових користувачів.
- Після злиття установ «Укрсоцбанк» і «Альфа-Банк» в нових відділеннях були проведені всі необхідні монтажні роботи з урахуванням особливостей приміщень.
- Монтаж виконується точно в обумовлені терміни. Це дозволяє банку уникати вимушених тривалих перерв і зберігати довіру своїх клієнтів.
- Сучасні технології та технічний арсенал, використовувані фахівцями «Телекомунікації ХХІ», підвищують ефективність роботи Альфа-Банку в Україні, оптимізують робочі процеси, поліпшують комунікацію між співробітниками і клієнтами.